dag 02 - din första kärlek

2010-12-11 22:18:01 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Min allra första kärlek hette Kristoffer Hast och vi är båda två uppväxta i Bergshammar. Vi är lika gamla och började på dagis tillsammans. Vi har, i efterhand, hört historier om hur vi gick fram till fröknarna och visade hur vi vågade pussa varandra trots att vi fick kill-och tjejbaciller. Urgulligt! Vi var, som sagt, kära när vi gick på dagis, men vi var även ett par lite då och då i årskurs 4-6 men när vi började högstadiet släppte vi allt det där och bestämde vi oss för att enbart vara vänner.

Idag är Krille min absolut bästa killkompis och i sommar ska han och jag gå tillsammans på studentbalen (hans flickvän är ett år yngre och Dennis har gått ett extraår på gymnasiet). Han är med i båda dansgrupperna jag dansar i och det betyder att jag träffar honom minst två gånger i veckan. Han är en guldkille och jag vet inte vad jag skulle göra utan en så underbar killkompis!



(Krille är han till höger)

Dangruppen Lose It! i somras.



En krogrunda med härliga människor.





.

Kommentarer
DIN mamma

Vilken härlig presentation av din första kärlek. En jättefin beskrivning av Krille som person oxå:)

2010-12-12 20:28:56

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu