"Yes, I understand that every life must end, uh-huh. As we sit alone, I know someday we must go, uh-huh"

2010-04-21 19:04:33 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Eftersom regnet öser ner så satte jag på Inglorious Bastards och tänkte städa lite, men det är en så bra film att jag nu sitter klistrad. Det spelar ingen roll att jag har sett den förr, den är lika bra ändå. Det ser dock ut som en riktig mess i mitt rum så jag måste ta tag i det nu. Sakta men säkert. PUSS


På bild: en lite för vanlig syn på mitt rum. Trots att det inte är riktigt så allvarligt nu.


.

Kommentarer

haha mitt rum blir också ALLTID så där! :P knaaas

2010-04-25 11:05:05

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu