"Vill ni att jag vänder om och slåss för den jag är?"

2010-04-15 21:25:55 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Snart kommer Dennis hit. Då ska vi titta på Disneyfilmer. Det har jag bestämt. Jag har snart Vägen till Eldorado på datorn, och det är en grymt bra film som jag älskar. Sen får Dennis säga vad han vill. Imorgon ska jag gå till skolan, så det så. Nu har jag ingenting mer vettigt att säga. God natt. PUSS


Galet bra barnfilm, med väldigt bra musik. Någon som sett den?
(google-bild)

.

Kommentarer

Tjenatjena. står allting bra till här eller? :) kolla in min söta kärleksblogg!

2010-04-15 22:21:54

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu