"Vi är änglar med blickarna högt i det blå. Vi är dom som förlorar men jublar ändå. Vi är dom som kan skratta åt allt med varann. Vi är dom som kan gråta när ingen ser på"

2010-04-26 23:56:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Skola 08.30-16.30, slängde i mig en fryspizza, cyklade till Friskkällan i superspeed och dansade i 5 timmar. Nu är jag helt slut och snart väntar min underbara säng. Imorgon ska jag bättra på brännan en gnutta med Johanna och Maja för på fredag drar vi! Taggad till tusen, kan jag lova. God natt. PUSS


På bild: den bästa dansgruppen ever, Move Yá!



.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu