"men är det lördagskväll och sånt oerhört race att man stänger varje place"

2010-04-25 20:45:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har haft en galen och helt perfekt helg! Både jag och Johanna var helt lediga hela helgen och det har vi verkligen njutit av. Imorgon är det back to school och då är det bara 4 dagar kvar tills vi drar till Spanien!
Kort beskrivning av helgen:

Fredagen bestod av en runda på stan, förfest hos Jennie och krogen.

Jag och Johanna inne på Volym, galen kväll!


Lördag morgon, stor frukost med ägg och bacon och härliga människor.

Dennis, Ellinor och Johanna vid vår goda bakisfrukost.


Hela lördagen bestod av basket vid Kunskapsskolan med Dennis, Johanna, Anton och Kim.

Dennis på basketplanen.


Johanna på den trasiga cykeln som hon hittade, lagade och gled omkring på.


Lördag kväll åkte jag, Johanna, mamma och pappa till Tystberga och hade en mysig grillkväll med Johannas mamma. Vi drack massor med öl, åt gott och njöt av ledigheten.

Mia och pappa.


Jag och mamma.

Johannas mamma Mia.

Jag.

Johanna, min fina vän!


Hästar.


Söndag morgon begav vi oss av in till stan och gick till Kunskapskolan med basketbollen igen. Vi tog med oss Michelle och Jonis och spelade tills vi inte orkade mer.

Jag på basketplanen, med solen i ögonen.


Söndag kväll bestod av grillning, basket, skateboard och matkrig i hamnen med MGP-folket.

Basketplanen, "vårt nya hem".




.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu