"So we're alone again. I wish it were over. We seem to never end"

2010-04-08 21:29:14 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag gjorde precis ett nytt fotoalbum på Facebook som heter "old school". Det blev fyllt med minnen och händelser som jag gärna skulle ta tillbaka. Det fick mig också att inse hur länge jag, Johanna B och Linda har känt varandra och hur mycket vi har upplevt tillsammans. Vilka minnen det är!






Överst: Johanna, Linda och jag vid en övernattning hos Linda för länge, längesen.
Mitten: jag och Johanna hemma hos mig en sommar när vi var väldigt små
Nederst: ja, jag har varit en tvättäkta fjortis jag också.



.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu