"So don't worry about a thing. Because every little thing is gonna be alright"

2010-04-01 13:21:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Första april. Jag har inte gått på någonting än. Och inte lyckats med något heller. Men det kommer, jag har en bra planerad till Line sen när jag träffar henne på dansen. Nu har jag skrivit klart min nästan omöjliga uppsats om Kenyas industrialisering och nu är det bara en lektion kvar tills det är lov. Ikväll har jag dans också och jag längtar verkligen! Nu ska jag äta upp mina ploppgodisar. PUSS


På bild: jag med en burk(?) på huvudet i fotostudion när jag och Johanna lekte där.


.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu