"Open up your eyes. Take a look at me. Get the picture fixed. In your memory"

2010-04-08 20:20:50 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Dagens danslektion gick kanon och jag börjar få ordning på alla skumma steg och slidear. Och så kom nedslaget: dansshowen går inte att flytta, så jag kan inte vara med eftersom jag är i Spanien då. Det kanske låter töntigt men det kändes som hela världen rasade just då. Jag hade verkligen sett fram emot den och nu blir det inget. Visserligen har jag en underbar Spanienresa med världens bästa tjejer just då, men i alla fall. Nu sitter jag och snackar massa skit med Lisa Karlsson på msn och det är grymt roligt! Snart ska jag ut och umgås med mina vänner. PUSS


På bild: Förra årets danuppvisning, jag saknar! <3


.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu