"När det blommar i hörnen, när knopparna slår ut. När du håller om mig och gör så att allt blir som förut"

2010-04-14 11:25:20 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag mår jag lite bättre men jag hostar fortfarande så att jag börjar gråta. Det gör så himla ont i bröstet och ryggen och halsen. Jag försöker kurera mig med c-vitamin, godis, hostmedicin, energidryck, chips och choklad. Snart borde jag börja piggna till. Nu ska jag ta på mig massor med kläder och gå ut på balkongen en stund för det är underbart väder. Sen blir det frukost. PUSS


På bild:
min utsikt genom fönstret just nu


.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu