"Men ändå, du min vän i livet. Se hur kvällen brinner upp. En enda sak är givet. Vi är två hjärtan i samma kropp"

2010-04-01 21:44:11 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu har jag suttit och pratat med min barndomsvän Julia från Vingåker en stund på msn och vi har bestämt att hon kommer hit nu på tisdag så att vi kan spendera dagen tillsammans. Det ska bli riktigt, riktigt roligt att äntligen få träffa henne igen. Vi har en tendens att ses någon enstaka gång om året och för det mesta har det blivit vid sorgliga tillfällen. Nu ser jag fram emot en bra dag med henne nästa vecka! PUSS


På bild: jag och Julia. Bilden är tagen när jag var hos henne i februari 2008, och det var senaste gången vi umgicks en längre tid. Jag saknar verkligen henne.


.

Kommentarer

wiihooo! : ))

2010-04-03 21:38:01

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu