"Just thinking about, tomorrow. Clears away the cobwebs, and the sorrow. 'Til there's none!"

2010-04-04 11:41:13 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


12,5 timmar. Om lite mer än ett halvt dygn är jag 18 år. Det börjar verkligen dra ihop sig nuuuuuu! Jag ska snart pysa iväg till jobbet och jobba hela dagen. Och när jag slutar är det bara 4 timmar kvar. Nu ska jag slänga i mig lite frukost och komma iväg. Karin, Caroline och Peter kommer hit snart, men jag träffar inte dem förän ikväll när jag kommer hem. Men nu: jobbet! PUSS




På bilderna: förra gången släkten träffades. När min kusin Caroline tog sin förskolelärarexamen och vi var där och firade henne.


.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu