"Jag må hästen leva, jag må hästen leva, jag må hästen leva ut i hundrade år"

2010-04-02 13:34:40 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag lyfter vi våra glas högt och gratulerar Ellinor Jansson Lande aka Hästen på hennes 18-årsdag! Nu är det bara 3 dagar kvar tills det äntligen är min tur och det känns faktiskt overkligt just nu. Jag har precis varit och lämnat Dennis på busstationen och nu ska jag göra mig klar för dagen. PUSS




















På bilderna: min fina vän Ellinor. Grattis på 18-årsdagen, vännen! <3


.

Kommentarer
Ellinor

hahah väldigt vackra bilder du har valt ut på mig va :D men tack så mycket min kära vän! och ja, nästa gång är det din tur och då kör vi gärnet:D

pusspuss, syns ikväll <3

2010-04-02 18:33:12

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu