"If fear's what makes us decide. Our future journey. Well I'm not along for the ride,cause I'm still yearning"

2010-04-06 11:19:09 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har precis vaknat och insett att jag inte är bakis, vilket är väldigt konstigt med tanke på den galna gårdagen. Jag, Dennis, Johanna B, Jesper, Dagge, Ellinor, Maja, Krille och Robert gick till Oliver Twist och drack öl (och alkoholfria drinkar för somliga!) och när Krille och Dennis droppat av fortsatte vid till Oleary's och hade en grym kväll. Det var ett superbra sätt att fira min födelsedag, så TACK allihopa! Nu ska jag stoppa i mig lite frukost och göra mig klar för att gå ner och möta Julia. PUSS


På bild: gårdagens paketuppning med champange och godis!


.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu