"I miss you, my lover. You've come through space and time to search for another. Wy won't you be mine?"

2010-04-03 17:00:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Har haft en alldeles för lugn dag på jobbet. Det blev väldigt mycket snack och lite verkstad eftersom det knappt var något folk alls, men jag tänker inte klaga. Jag och Charlotte cyklade hem tillsammans i solen och humöret bara steg och steg. Jag har kvällen ledig, det är underbart väder, jag fyller snart 18 och det är lov! Livet känns perfekt just nu! PUSS


På bild: jag i slutet av förra sommaren. Solen i ögonen och sommarlov. Jag älskar solen!


.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu