"I detta spegelhus finner jag mig lustig. Ett böljande skratt. Tömmer alla sorger"

2010-04-15 12:56:24 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det blev ingen skola för mig idag heller. Jag har hostat sönder mig själv hela natten och är helt slut i kroppen nu. Solen lyser och det är en otrolig dag. Den sista fina också, har jag hört. Det är dans idag. Jag kommer nog inte kunna gå. Jag vill det. Och snart är det helg. Då ska jag jobba. Om jag kan. Jag hoppas det. Jag behöver pengarna. Nu ska jag äta fryspizza och tycka lite synd om mig själv. Sen ska jag fortsätta titta på Vampire Diaries. PUSS




På bilderna: The Vampire Diaries, en av mina nya favoritserier. (Bilderna har jag tagit från google)


.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu