"Håller andan en stund, tiden står still. Jag vill vara här i tystnaden innan dagen blir till"

2010-04-06 19:33:35 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har haft en riktigt trevlig och rolig dag med Julia idag men tyvärr är den över nu. Jag var precis och lämnade av henne på busstationen. Vi har tillbringat tre timmar på Kaffe Latte med först Johanna B och sen Jonis. Sen blev det en sväng på stan, en bit mat och två halvdöda flickor i en säng med Step Up på TV:n. Nu sitter jag och varvar ner med lugn musik och lite godis. Om någon timme ska jag grilla med vänner. PUSS


Gammal bild, vi glömde ta nya...


.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu