"Det finns en tätort på en slätt. Ett kyrktorn sträcker sig mot himlen"

2010-04-07 15:32:01 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Efter en mysig runda på stan med Linnea och Julia är jag nu en klänning, en t-shirt och ett par skjorts rikare. Jag har löst problemet med vad jag ska ha på mig ikväll på min första riktiga utgång och det känns skönt. Nu taggar jag för en match i Lazergame med mina vänner. The Enemy is going down!


På bild: tvillingarna Andersson som jag gjorde dagens shoppingrunda med.


.

Kommentarer
mamma

Va kul att du varit med "tvillingarna" på stan, det var längesen=)

2010-04-07 16:19:48

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu