"Då gled klockan ur hans hand, åh guldet blev till sand"

2010-04-12 11:16:03 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Dagge följde med mig hem senare för att bli av med lite av sitt hår. Han blev en ny pojke och satan så stilig han blev! Nu ska jag och pappa ut och övningsköra och äta lunch. PUSS




Långhårig pojke redo för klippning!


Mitt förslag på frisyr, men det uppskattades inte av Dagge.


Några kilo lättare


Jag fick ingen ordentlig efter-bild, han blev för ivrig att spela gitarr med min kära far.


.

Kommentarer

Sen la jag mig o sov breve världen busigaste pojkvän? :(

2010-04-12 18:15:05

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu