"The summer is gone"

2009-10-21 15:43:55 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är jag trött på regn och kyla. Jag vill ha en fin höst, som den förra året.
Jag vill kunna fota utomhus utan att behöva frysa fingrarna av mig.
Löven regnar bort och träden blir kala. Jacka är ett måste och helst mössa också.
Lanzarote kommer närmre och närmre och det känns inte dirket fel just nu.

Förra hösten tog jag och Johanna Bengtsson våra mopeder och spenderade nästan en hel dag på en åker där vi fotade, fikade och myste i det vackra höstvädret. Det vill jag ha igen.








Modell: Johanna Bengtsson


Kommentarer

va härliga bilder!! :)



svar: tack så jättemycket snälla du!! :D

2009-10-22 20:57:16

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu