"You'll still be my enemy in the morning. You're still my enemy tonight."

2009-11-13 20:57:31 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Just nu är jag jävligt arg, besviken, ledsen och irriterad på mitt jobb. Man behandlar som man vill bli behandlad och jag tänker aldrig mer ställa upp för dem, det är en sak som är säker! Det blir Öppet Hus för mig imorgon mellan 09.00-11.00 för sen måste jag åka till jobbet. Se till att vara mina vänner ikväll för mitt humör är lika svart som utanför mitt fönster. Nu ska jag dricka öl och duscha. Hoppas på lite ös ikväll, det behöver jag nu!


Bilden är ifrån min vän Jespers 18-årsfest för några månader sen.


.

Kommentarer

vad har idioterna nu hittat på? jag säger bara att det är dags för uppsägning nu! <3

2009-11-14 16:00:57

svar: de är helt dumma i huvudet helt enkelt! jag berättar när vi ses! OM DET ÄR! <3

2009-11-15 01:07:30

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu