Pics from Lanzarote

2009-11-03 20:09:48 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag har som sagt tillbringat en vecka på Lanzarote (Kanarieöarna) med min familj och eftersom jag är ett fotofreak blev det runt tusen bilder tagna med min kamera. Jag har valt ut några som jag tyckte om.


Bilresan till Stockholm


I väntan på att få boarda.


På väg till hotellet.


Framme på hotellrummet blev det champange och wiskey.










En kväll hade jag precis duschat och hade lockigt hår och jag provade min lillasysters fjortisbrillor.






Fräknar <3


Vi bestämde oss för att åka u-båt. Det var riktigt coolt!














Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu