"When love takes over"

2009-12-27 16:30:37 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Nu är faktiskt två av tre arbetsdagar klara och jag har bara den långa imorgon kvar. Sen börjar mitt jullov på riktigt och det ska bli väldigt skönt! Igår hade jag en så sjukt mysig dag med Dennis att det inte går att beskriva. Vi tittade på en superlång film, åt popcorn och tokmyste! Förhoppningsvis ska jag träffa honom ikväll också. Nu ska jag äta god kycklig och ta en lång varm dusch. Sen får vi se vad kvällen har att bjuda på.




.

Kommentarer
Anonym

skapligt klumpiga ögonfransar! :)

2009-12-29 19:15:56

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu