"Visst finns det dagar som jag kan vara snäll och låtsas som förut."

2009-12-22 01:12:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Efter en bra morgon med Johanna, en lugn dag på jobbet och en mysig kväll med Line och Sara tänker jag nu krypa ner i min stora, gosiga säng och försöka drömma vackra drömmar, även fast det är svårt när världen inte är lika vacker som man trodde. Jag hoppas i alla fall att morgondagen ger mig lite kött på benen och kan göra valet enklare, för det skulle verkligen behövas. Men som sagt,
nu:
sängen och One Tree Hill!


Foto: Linnea Andersson


.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu