"När någon frågar, svara inte direkt. Tänk efter först, så att du inte ångrar det du svarar."

2009-12-02 21:39:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Jag vet någon som är sjuk och har tråkigt och längtar efter sin pojkvän.
Det är flickan på bilden. Jag. Eller? Egentligen är det inte jag. Av flera skäl. Det är jag från början. Men inte egentligen, och speciellt inte just nu. De här dagarna har jag levt i en magisk fantasivärld som bara existerar på en TV-ruta. Jag vill dit. Men samtidigt inte. Jag mår bra, men aldrig helt. Fast kanske några gånger. Eller ofta.


.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu