skorensning

2010-10-25 18:50:33 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



Mamma tömde garderoben på skor. Det visade sig att 29 par var mina så jag rensade lite och fick ner det till 28 stycken... Jag älskar skor och avskyr att göra mig av med dem.


Alla 28 paren jag äger (egentligen är det 29 eftersom jag äger två par arbetsskor, men de räknas inte)


Klackarna


Tygskorna

Mina favoriter just nu i höstkylan:


Mysiga, fodrade, supervarma, låga mockastövlar från London.


Kilklackade skinnskor från Skopunkten.


Kilklackade mockastövlar från Skopunkten.


Converse från Tradera.se, det fungerar även på vintern med raggsockor i.


Mina sjukt snygga, vita, sommarklackar från Skopunkten fungerar kanon på krogen även på hösten.



.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu