sista av det sista

2010-10-08 21:51:29 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag såg precis klart, och grät floder till, det sista avsnittet på den sista säsongen av Vänner. Allting förändras och splittras. Ingenting är likadant som det alltid har varit och det satte så klart igång tankarna. Den 23 september skrev jag det här inlägget, och allting kändes så enkelt. Nu har jag sett hur det kan sluta och det känns tungt. För första gången känner jag ångest över att studenten faktiskt närmar sig. Vad händer sen? Jag vill alltid ha det så här. Förändring. Därför fick jag ett ryck av att byta ut bilderna i min filmremsaram. Jag valde och redigerade. Och det gick snabbt.









.


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu