24 hours

2010-10-05 13:37:37 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Vi fick en fotouppgift som gick ut på att bära med oss kameran i 24 timmar
och ta ett kort varannan timme. Här är mitt resultat av min fredag och lördag.


05.00 fredag
Jag och Dennis sover.


07.00 fredag
Jag går upp, men Dennis sover.


09.00 fredag
Vi gör ett bildmontage på mediekommunikationen.


11.00 fredag
Vi lyssnar på när Ted har genomgång på grafiska kommunikationen.


13.00 fredag
Vi har håltimme och spelar Bubblespinner.


15.00 fredag
Jag har slutat och kommit hem med min kära cykel.


17.00 fredag
Jag och Dennis tittar på TV och myser.


19.00 fredag
Jag och tjejerna är på Rhodos och äter grekisk mat och dricker öl, vin och cider.


21.00 fredag
Vi är hemma hos Tobias på förfest.


23.00 fredag
Vi är på Volym och festar.


01.00 lördag
Fortfarande på Volym.


03.00 lördag
Jag och Dennis kommer hem, och han somnar direkt.


.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu