/WHEN I CAN LIVE ONE WEEK WITHOUT YOU, I DON'T NEED YOU ANYMORE/

2012-01-16 16:48:13 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..






Efter att ha sovit 7 timmar på en hel helg kändes det underbart med tolv timmars sömn inatt. Jag lever nyttigt, tränar och jobbar och jag har rök ett enda bloss på en hel vecka. Jag har kommit på hur bra det är att ha cornflakes och knäckebröd som matsäck på stängningar! Dagen i ära blev det en lunch med Maja på stan och en halvtimme i solariet. Nu väntar middag, gymmet och en skitsnackar-kväll med Maja.



.

Kommentarer
lilla jag

Härliga bra tankar :) Fortsätt så :)

2012-01-16 18:48:44

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu