fin kväll sisådär

2010-10-22 00:05:02 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Efter en mysig vin - och chipskväll med mina föräldrar tänker jag nu krypa ner i sängen bredvid en snarkande Kiwo i plasttratt och sova lika gott som han redan gör. Min hals svullnar ihop mer och mer för varje timme som går och hostan blir värre och gör ondare hela tiden. En natt med sömn vore bra. Jobbigt att Kiwo ligger mitt på min säng. Och jag får så ont i hjärtat av att flytta på honom när han sover så sött.

Idag kom skolfotot förresten, usch och fy.



Jag är nedersta raden, fjärde från vänster.


Förutom dubbelhakan och det falska leendet så är det ju fint.
Längst upp till vänster på den här bilden är min vän Ellinor som driver bloggen lardigteckna.blogg.se





.

Kommentarer

LIZA du blev ju jättefin på skolfoto! <3

2010-10-23 15:45:08

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu