Ett ljus. En känsla. En sten.

2010-06-18 03:22:25 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hemma från en crazy ass arbetsdag/kväll/natt i Katrineholm och det kan bara beskrivas med två ord: aldrig mer. Det är ljust ute och det är meningen att jag ska sova nu, men jag är inte så trött som jag borde vara. Jag går på högvarv efter en stressig dag och vill ta vara på min energi. Dock finns det inget att ta ut den på klockan kvart över tre på natten. Alla sover och jag har en stor besvikelse hängande över mig. Ungefär som en sten. Jag såg fram emot det, och nu blir det inte av. Det här kommer bli en tuff helg. Men sen är det i alla fall semester. Till vilken nytta då? Alla andra jobbar ju. Jag får väl göra det bästa jag kan. Nu ska jag i alla fall titta på film och försöka bli på sovhumör. God natt.


Random bild från någon gång när jag skulle på dansträning. Den saknar jag förresten.



.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu